سبد خرید شما خالی می باشد.
ثبت سفارشات
بهترین مارک ام دی اف ایرانی

یکی از سوالات مهم که قبل از خرید ام دی اف، باید در مورد آن تحقیق کنید این است که "بهترین مارک ام دی اف ایرانی کدام است؟" و از طرفی این موضوع مهم را باید در نظر داشته باشید که اگر تحقیقات لازم برای خرید ام دی اف را انجام ندهید ممکن است که خریدی اشتباه انجام دهید و در نتیجه کیفیت نهایی کار مورد قبول شما واقع نشود، اما قسمت بدتر ماجرا این است که شما پول و زمانی که صرف خرید ام دی اف کرده اید را هدر داده اید. در این مطلب از پارت چوب ما قصد داریم که بهترین مارک ام دی اف ایرانی را خدمت شما معرفی کنیم و علاوه بر آن توضیحاتی در مورد بهترین ورق هایگلاس ایرانی و نحوه تشخیص آن را در اختیار شما قرار میدهیم.

بهترین ام دی اف ایرانی

بهترین ام دی اف ایرانی در شرایط مختلف بازار و برای سلایق مختلف می تواند متفاوت باشد. به این صورت که حتی ممکن است که در قسمت های مختلف کشور شما شاهد این باشید که مردم استاندارد های متفاوتی را برای زیبایی در نظر میگیرند. به همین دلیل باید در نظر داشته باشید که انواع مختلف ام دی اف می توانند درجه بندی های مختلفی داشته باشند یا به زبان ساده تر این موضوع درست نیست که هرچقدر ام دی اف روکش دار شما براقتر باشد کیفیت آن نیز بهتر خواهد بود.
از آنجایی که براق بودن روکش ام دی اف برای بسیاری از مشتریان مهم است، ورق های هایگلاس توانسته اند طرفداران بسیار زیادی پیدا کنند؛ به همین دلیل ما در ادامه توضیحات مختصری را در مورد ورق ام دی اف هایگلاس در اختیار شما قرار می دهیم:
بهترین ورق هایگلاس ایرانی باید دارای خصوصیات و ویژگی هایی باشند که بتواند برای مصارف مورد نظر شما کارایی لازم را داشته باشند. معمولا ورق های هایگلاس را با ویژگی هایی مثل جلوه‌ای زیبا، شفافیت، براقی و آب گریزی میشناسند، اما از طرفی همه ورق های هایگلاس دارای این خصوصیات هستند و دقیقا به همین دلیل است که شما باید نکات مربوط به انتخاب هایگلاس را بدانید تا بتوانید در زمیان خرید محصول با کیفیت و مناسب با کاربردی که دارید را انتخاب کنید. در ادامه این قسمت با هم این نکات را مرور میکنیم:

برای تشخیص یک ورق هایگلاس با کیفیت شما باید یک لامپ را روبروی ورق مورد نظر خود بگیرید و سپس به بازتاب آن نگاه کنید، در صورتی که تصویر لامپ دارای اعوجاج زیاد و ظاهری نامفهوم بود، ورق کیفیت پایینی دارد و اگر این موج ها کمتر بود و توانستید تصویر لامپ را به صورت تقریبی ببینید، این به معنی مناسب بودن هایگلاس مورد نظر شماست.

  • هایگلاس کمتر از پلی گلاس و بیشتر از سایر ورقها نور را منعکس میکند.
  • به یاد داشته باشید که هایگلاس های تیره زود تر لکه را نشان می دهند.
  • پیشنهاد می شود که در آشپزخانه و کابینت ها از هایگلاس استفاده نکنید، چرا که این محصولات زود لکه میگیرند و حتی یک اثر انگشت کوچک را به وضوح نشان می دهند؛ پس اگر نسبت به این موضوع حساس هستید بهتر است سراغ محصولات دیگری به جز هایگلاس بروید.
  • خش های ریز روی هایگلاس های رنگ روشن کمتر به چشم می آیند.
  • بهتر است که برای کابینت های هایگلاس از درب های مگنتی استفاده نکنید، چرا که همیشه لکه هایی روی هایگلاس در اثر باز و بسته کردن ایجاد میشود.
  • روکش پشتیِ ورق های هایگلاس با کیفیت از جنس پی وی سی سفید است.

بهترین برند ام دی اف ایرانی

بهترین برند ام دی اف ایرانی

  • بهترین برند ام دی اف ایرانی که توانسته است در زمینه تولید انواع ام دی اف با ضخامت ها و روکش های مختلف فعالیت کند و محصولات جدید و با کیفیتی را در اختیار مشتریان خود قرار دهد پارت چوب می باشد که در این قسمت انواع ورق های ام دی اف تولید شده توسط گروه پارت چوب را خدمت شما معرفی میکنیم.
    ورق ام دی اف فانتزی پرتقالی: روکش استفاده شده در این محصولات از نوع ام دی اف ملامینه است و به عنوان یکی از پر استفاده ترین روکشها در بازار شناخته می شود. این روکش ها در اصل کاغذهای نزئینی هستند که با ملامین فرم آلدئید پوشانده شده اند.
  • ورق ام دی اف کلارک: این نمونه ام دی اف یکی از پر طرفدار ترین محصولات تولید شده توسط شرکت پارت چوب می باشد که توسط متخصصین ایرانی تهیه و تولید شده و علاوه بر کیفیت بالا، ظاهری آراسته و دلنشین دارد که برای سلیقه ایران مورد پسند است.
  • ورق ام دی اف طرح پلانو: یکی دیگر از محصولات تولید شده توسط برند پارت چوب می باشد که تنوع بسیار بالا و ظاهری زیبایی دارد که می تواند به راحتی همه سلیقه ها را پوشش دهد.
    برای تهیه محصولات بالا شما می توانید به قسمت محصلات سایت ما مراجعه کنید و همچنین در صورتی که سوالی در مورد نحوه خرید و جزئیات محصول دارید، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند و فقط کافیست با شماره 03133245015 تماس بگیرید.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید